قوانین بازگشت کالا

در صورتی که بعد از خرید محصول مورد نظر دارای ایراد یا مشکل است و تمایل دارید محصول را مرجوع نمایید به نکات زیر توجه کنید:

کالا را چطور مرجوع کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با ما جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند.